amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 4, 2011

I'm trying..

Trying to update this blog daily.. Like yeah! Daily. Tapi xtau la tercapai akalmu ke x. Ni pun sbb skrg tgh layan sakit kepala.

Sumpah sakit gile! Pagi td dlm kul 530 kot. Terjaga sbb kepalaku sakit berganda. Die bkn sakit denyut2. Die sakit yang mcm cucuk2 tu. Apsal eh?

Smlm kan aku tido bilik mak. Sbb takut. Time nak tido teringat plak kat pocong dlm cite ape tah kat tv tu. Bongok tul. Hahaa. So ade skali aku terjaga n nampak ayah lalu nk gi kat katil die balik. Tp aku sambung je tdo.

Bile terjaga kul 530 tu aku trus duduk. Sakit gile. Kalo baring lg skit. Dlm sakit2 tu aku terpikir tah2 ayah terpijak kepala aku ms die nk g toilet ke ape ke. Hahaha!

Pastu disebabkan cite greys anatomy pulak, aku dh terpikir kot-kot sbnrnye ade tumor la ape la. Nauzubillah.. Mintak dijauhkan.

Kan aku ckp before, lately badan mcm xbesh. This is of it la. Ni pn tgh batuk2 mcm gatal tekak. Oh kurang vitamin ke hape ni?

Kalo ckp kat ayah mesti die kate "wa kena makan sayur" .. Tu adalah standard dignosis dr musa ye kawan2.. Apape je aku kate, msti kne mkn sayur. Kalo x pun, kalo gatal2 muke ke ape, dignosis die is "mandi x bersih".. Apekah?? Haritu ade kazen aku kne kayap, ktorg tny ape punca, pun die kate. Mandi x bersih!

Haih la apak den!

Ayah aku still x puas ati dgn soalan aku yg whether die terpijak kepala aku ke tu. Hahhaha! Igt die sorg bley buat dignosis? Aku pn bole okeh~

Later peeps!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: