amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, October 21, 2011

peel geng bas sekolah

aku update ni dari opis. hari ni hari jumaat. kompom jem. tambah lagi hujan. so baik aku stay kejap kat sini. layan emel ape patut. lagipun ramai lagi ni kat opis. sume sangkut sbb hujan. ade deris, aku, wan, abg shidi and jo.

masing2 mengadap komputer sambil buat keje n dgr lagu. dorang bukan boleh dok diam. sume perasan penyanyi. so melalak2 la sambil tu. tah lagu ape tah. tiba2 deris mengeluarkan statement;

deris: eh! sedap la suare ko wan. nyanyi lagi..
wan: mesti la. aku kan nak masuk mentor.
aku: ape plak mentor. ko tgk tak yg baru ni? vokal bukan sekadar rupa.
wan: eh booodooo ko ni..
deris: ha...masuk la wan. rancangan tu pasti dapat menaikkn nama kau. (berunsur semangat)

so sume gelak2kan wan. sbb indirectly mcm deris kate die xde rupe la kan. tgh gelak2 tu ttbe si jo pulak bersuara.

jo: eh deris, ko x nak masuk ke vokal bukan sekadar rupa tu? suara ko sedap.
deris: org yang masuk tu sume yang xde rupa. masalahnye skrg, aku ade rupa. nanti nazmir reject. 

haahahaha!
mcm bangang dow sorang2. terduduk2 aku gelak.

ni plak deris baru kol mintak no tepon bos aku. die terjumpa hp dlm toilet. die dah amik dah igt nak rembat n jual. skali bile die on, kuar muka bos aku. hahaahah! hp bos aku rupanye. x pasal2 die kena layan sume msg2 n phone call pasal kapal masuk sume. tgh stress la mamat tu. hahahaha!

i have quite a tough job. 24 / 7 / 365. a lot of pressure from soooo many parties yg may lead to stress.
but when i have these guys around, time flies and job done stress-free. gelak 24 jam.

from left; jo, fikri, deris & wan
love them strong!
  

1 comment:

DaDa's Inc. said...

Pic badan tough aku jugak yang ko upload...