amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 3, 2011

Wikkuu!!

August 1 update..‬
‪September pun 1 update??‬
‪Dasar femalas hayam ko ni mast!‬
‪hahaha~‬

‪okeyla..‬

‪sgt banyak benda yang jadi. tapi aku punya penyakit malas menular hingga ke urat saraf. almaklumla... dgn sibuk beraya, sibuk open house, sibuk merayau2, sibuk berdrama, sibuk ngan anak.. eh!‬

‪ye la yela...‬
‪ni aku tgh bersihkan sawang ni ha..‬
‪gile ko...bapak spiderman pon dok ada!‬

‪ok enuff!‬

‪kalo merepek serah kat ko kan mast!‬
‪anyway, little update of moi.‬

‪1. skrang dok gile tgk Greys Anatomy sampai kul 3 4 pagi. pastu mcm biase la. bangun pagi bermata panda. kalo x pun lambat masuk opis! muehehe! skarang ni dah season 4 ep 5. yg lain aku x donlot lagi. nnt la bwak laptop kat opis baru boleh donlot laju. oh ye! skarang ni opis ahkak dah ade unifi uolss~ jugit2 guyang buntut!‬

‪2. sbb terlalu get into greys anatomy tu, sume benda yg aku tgk aku bygkan aku nak bedah. korang mcm ni x? aku slalu dow. haritu tgk cite korea ape tah...ttbe rase nak jd penyanyi n org gaji. ni nak jd doktor plak dah. kan dlm cite greys tu dorg sume surgeon kan..pastu mcm lwn2 nak dptkan case utk scrub in in any operation. haaa....sbb tu la. eh tapikan, dulu aku pernah bercita2 nk jd surgeon. cita2 je la. tp kalo dah malas lipas camni...surgeon hapenye kao? potong ikan bleh ar... itu pun aku x tau! hahaa~‬

‪3. i have a health problem la lately. slalu sgt lenguh2 la. sakit2 la. tah hape2 ntah. mcm org tua sgt je ghopenye. memula aku igt aku sakit kaki sbb pakai heels. tp dah urut2 n x pakai heels pun sakit. pastu bahu pn sakit. pinggang jua. selsema semakin sering menyerang. wah! sungguh bnyak je penyakit ni. tp aku kan konon2 brangan doktor. so aku rasa sbb kurang rehat. ceeewwaaahhh!!! padahal tidoooo je time wiken! ntah la. i know i shud do something. nnt la  pikir. and yeah! i was thinking to start my swimming routine balik. tgk la camne. try curik2 masa.‬

‪4. eh! tgh taip ni ttbe lagu 'ya sudahla'!! waaaahhh!!! teringat capi nih. mau ke bandung lg la!!‬

‪5. oh ya...musim KPI baru je abis. last 2 weeks i've been evaluate. verdict? one single word. FUCK! muahaha! its hard for me to justify anything i've done to one great boss. so, i raise my case.‬

‪6. my Bella dah pegi 3 kali check up. wee! sume free check up dah abis. so pasni mampus aku! tapi xpe...mummy syg bella k! matila gile cakap ngan kereta sendiri.‬

‪7. ok aku dah sakit pinggang. x boleh pk nak taip ake. sbb aku pk pakai otak n pinggan. kan! alasanmu exist aku sgt cool kan!‬

‪later peeps!‬
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: