amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, October 8, 2011

my bella bell

i'm updating this from customer lounge honda service centre.
kena tunggu about 1 1/2 hour.

well...
this is what happened to Bella.

on monday, aku perasan bile aku lock the door, dah xde lampu yang indicate pintu dh lock. si bella tu xde bunyik bile kite lock. die akan ade lampu je yang blink2. tapi being me, aku igt tu sementara je. igt die rosak sikit  sbb lampu tu terbakar ke hape. soo aku abaikan je la. mungkin nnt elok balik ke.

hahha!

so, nak dijadikan cerita, masa aku nak amik kasut kat bonet, aku try bukak bonet dgn kunci. skali xboleh! bile aku cek cek, tempat kunci tu mcm dah kemek2. time tu la baru aku terpikir. eh apsal ni? tapi aku still abaikan sbb aku rase mcm tu mmg design die kot. senget sikit. lalu aku terus la memeetingkan diri. tp dlm meeting tu still terpikir2.

bile dah abis meeting, aku cite kat bbdk ni pasal bella. dorg kate kena kopak la kot. tp dorg xsure sbb dorg x tgk lagi. dah abis keje baru dorang tgk and dorg kate "kompom kena kopak kalo mcm ni."

haih!

and time tu jgk baru aku terpikir nak tgk alarm aku function ke tak. bile aku lock, no red light blinking shows that my alarm is no longger functioning! crap! this is super bad! stupid punya pengkopak!

all above membuatkan aku tersadai kat sini hari ni. org tu cakap td pun ade satu kereta kena benda yg sama. spesis si bella ni jugak. 

bile aku pikir2 balik, kat mane aku parking and what not, aku dpt igt balik. and aku rasa bella kena kopak hari ahad lepas. and aku perasan benda tu 5 days later! hahaha! bodo kan? sian anak aku sorang ni. tp sepanjang jalan balik umah smlm aku membebel kat bella x hengat punya. maybe korang ckp aku gile. tp aku mmg suke ckp ngan bella n aaron and jake. senang cite ngan sume barang aku la!

hahaha.

ok now nak gi jengun bella jap.

later peeps!

1 comment:

Arjuna cinta said...

Spesis bella ni mmg panas sekarang..byk yg lepas kene kopak, then pengopak smuggle pegi luar negara..take good care of yr bella