amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, October 20, 2011

Pemanduan si mangkuk jamban.

Kete Kyron depan aku ni perangai macam lahanat.
aku tenang je enjoy2 lagu dlm kete, layan jem depan tu ha..
tah dari celah bedah mane tah die muncul..
tau2 die kat sebelah aku!

dah la gabak mcm tu.
terkejut okeh!
tapi sbb die besar mcm giant, bella cute macam aku.. *eh!*
so aku bagi je la die lalu.

hai babi, sila la pegi depan tu. saya rela!

dlm keadaan pasrah, aku sambung la lagi dgr lagu.
tetibe si bodoh tu dah jd mcm ni plak rupe bentuk die.

vios sebelah tu pn bengang jugak. die macam halang2 si babi tu jalan.

banggang kan!
depan tu jem jugak...mane je ko nak selit?

tell me...tell mee..!!
xpaham la aku!


dah berhimpit2.. stupid ass hole~
die igt die kecik agaknye nak selit selit tu..
xsedar die tu gemok!

"bella, dah besar nnt jgn jadi mcm tu k. jgn buat malu mummy.."

aku pelik tul manusia yg mcm ni.
mcm nak lantun2 je bola tenis kat muke die.
bangang x bertempat.

sudahnye..
die kat blakang aku jgk.

aku tgk drebar die sape..
hurm...sperti biase.. bangsa tu jugak..
kalo cmni la, xmo aku hidop 1 malaysia.
badigol!

No comments: