amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, October 6, 2011

Old days that rawks!


Nampaknye masih berjaya mengekalkan stamina utk update blog terbengkalai ni. Clap clap clap utk diri sendiri!

Korg nampak ape kat tgn aku tu? Ya betol! Eskrem pop yg glamer zaman dolu. Yg sanggup gado2 sbb nak rebut kaler hape. Yg poyo2 nk tunjuk skill utk patahkan yg keras. Patahkan kat peha la. Twist2 tgh2 tu la..

Phew!
I miss my good old days!

And yes! Eskrem tu tlh mengimbau bnyk kenangan zaman kecik2 dulu. Skang ni ade sekotak kat opis aku. Ktorg ltk dlm fridge. Sape nak amik je..

Tu sume lebih mase open house raya opis aku. Group aku incharge bahagian air n desert n lontong. Tah camne terkeluar idea nak bli aiskrim ni instead of eskrem vanila tu sume. Hahaaa!

Syiok kan!
Jugit2 guyang buntut!

Oh! Time2 cmni aku teringt list 'things to do' aku kat opis! Spoil betul la! Hahahaa.

P/s: will start my swimming again next wik! Yay me! Goodbye to mastgemok!

Later!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: