amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, November 13, 2011

apak den!

apabila terlebih celik IT, kita akan lelap IT uolss~

look at that!
my daddy cool with aaron.
lawak plak aku tgk. nak marah x boleh.
die kan ayah.

huaahaha!

ni la aktiviti en musa ni kat umah skarang.
pagi petang siang malam mengadap laptop.
sampai mak aku pun stress.

lepas satu, satu blog die layan.
dari malaysi* kini, ke greenbox..
dari greenbox, tukar tiub plak.
ye...sume politik okeh.

tapi yang x boleh bla, beautiful nara pun die layan okeh.
aku yang kadang2 xtau gosip artis ni, die lagi terel.
hebatnye bapak saya!

ade sekali tu aku lepak kat hall dgn mak sume.
ayah je xde. die dlm bilik.
pastu mak buat luahan perasaan.

ayah ko ni skrg susah tau. asyik mengadap laptop je. baru2 ni sibuk dgn cite korea! mak nak ajak pg kedai beli barang pun susah! si hajar la yang mengajar ni.

salahkan hajar! die ajar ayah tgk cite korea online! 
yang en musa ni plak bajet remaja layan k-pop sesado.

kalo tgk tv pun sbuk dgn cite korea. abis kat laptop, tgk kat tv pulak! 

hado??
jgn nanti ttbe aku balik umah rambut ayah dah tukar kaler perang.
mate bercelak.
shawl kaler pink kat leher.

kelasss kau en musa~


No comments: