amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, November 4, 2011

Bella dirantai?

benda alah ni dah berkurun dok betapa dalam draft aku. tibalah masanya aku hebahkan kepada dunia yang bella di gari secara paksa! 

inilah rupe bentuk si bella yg digari.. maintain vouge kan!

sekarang ni opis aku tgh renovate. to be exact, building opis tu direnovate. bagi nampak cun sket. sumhow skrg the building looks like tranformers! sukeeeee!!! mcm bella jugak! bella transformers pompuan. ngee~

apsal aku ni slalu tersimpang motip cerita??

disebabkan tgh renovate kan, so parking quite limited. kalo pagi tu ok la sebab ktorg antara yg awal start keje. yang lain ade yg start kul 9. so mase datang pagi2 aku akan bermaharajalela boleh pilih2 parking. tapi yang jd masalah when it comes to after lunch.

mase tu parking takdek!

ade skali aku kuar. balik opis around 230. and sgt yakin parking xde. tp sebab bbm dh dok bunyik2 bos carik, aku gamble parking kat satu tempat yang reserved. gamble je. aku pikir, kalo kena clamp nanti, baru aku pikir cara nak lepaskan diri.

skali balik tu mmg si bella dah kena gari. sedih je rupebentuk die.nak wat camno bella. mak ko ni mmg xmakan saman. this is 2nd time die kne clamp. 1st time tu mmg aku xtau tu area reserve parking. so mmg sgt kesian la. tp this time around aku dh siap2 ngan alasan.

hahaa!

tempat tu mmg xde tulis reserved. die cuma letak kon. tp mase aku park tu, kon xde kat ditu. die kat tepi tiang. so that is my justification la. xtau situ reserve sbb xde apape remark. sib baik lepas. kalo x kena bayar rm100. ko nak mampos? baik aku makan. *eh apsal otak aku asyik makan jer nih??* sorry la pak guard, lain kali aku cube x curik reserved parking k.

omish!

No comments: