amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 7, 2011

Short family time

Bersiaran dari A' Famosa Melaka.

Feel like yearsssss tak kuar hang out and jumpa with cousins and uncle-uncle.. Dulu masa atok and nenek ade mmg selalu. jumpe kompom memekak2 je masing2.. Tapi sekarang dorang dah xde. so jarang jumpa. Kalo jumpa pun time wedding or raya je. jarang la kan. bukan tiap2 minggu pun ade wedding.

But this aidil adha, we manage to gathered for 2 days kat A'Famosa. walaupun xsemua ade, but still it is enjoyable moment. X lama pun. semalam sampai, harini dah nak balik. saje bersantai. Though the group is getting smaller, we still believe that its better to have something than nothing.

Anyway...

Sampai petang semalam. Xde aktiviti pun. Terus terjun dlm pool sampai malam. Around 10 baru rase lapar. bile dah lapar baru la masing2 merangkak2 carik makanan.. *huh??! buruk benor ghopenye~*

dari terang sampai gelap. dlm tu je duduknye.

dah abis makan sambung berkubang atas katil plak. layan cite korea! sib baik aku bawak aaron ni skali. ade gak peneman di kala tv kat hall di kongker oleh peminat2 cerekarama. *kongker = buruk plak ejaanye*

oh ya! sambil tu generasi2 kecik kazen aku bermain2 dgn ipad masing2. ipad okeh! aku dulu main batu seremban je. tu pun jenuh curik beras nenek nak buat isi batu seremban. korang skrg kemain lagi kan! sorang satu ipad. akak ni? pad kotex aje lew~

dah ade menatang tu ape lg. mcm2 aplication ade. suruh aku senyum nak amik gambar. dari muke diva aku nih, bile tgk balik, tau2 dah jadi mcm puss in boots. sib baik cumilsss.. 

mast in pyjama. cumil kan!
cakap cumil cepat!
*ltk pisau kat leher wani*

tgh dok lyn gambar yg dorg edit, bunyik plak lagu jepun. rupenye dr youtube. lagu ultraman! imang hafal okeh lagu nih! terkesima rama aku. kau ado hafal lagu jepun? hado?? *menjeling kat hajar* tgk la video bawah ni. org tu x nyanyi lagi, die dah nyanyi. tgh taip ni pun dok igt lg music ultraman die..


ala.. tetibe sekarang dah rasa malas nak taip.
rajin nanti aku sambung okey.
skarang korang gi layan lagu ultraman imang tu dulu.
later peeps!

No comments: