amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, November 2, 2011

Flat abssss~

model harusla yang kacak. pembakar semangat!
Dari dulu berangan nak flat abs. Mcm model2 bikini tu. Cun kan! Tapi kalo dh kaki minum ais, mmg harapan la nak dpt flat abs kan. Dpt spare tyre lg ade.

But anyway, aku slalu bising pasal ni. Kdg2 mcm x tau mane perut mane tetek. Kannn!! Over sungguh perumpamaan aku.

Wlpn aku slalu dgr, kalo nak perut cun rajin2 la buat sit up. Memandangkan aku pemalas bab2 eksesais secara berdisplin ni, aku abaikan la petua tu.

Instead, aku rajin gi beli krim sapu2 tu. Tapi nak sapu pun malasssss..sudahnye krim tu sume tersadai dlm almari tu ha. And perut akak ni xkesampaian la nak flat.. Sadis~

Akan tatapi! Selepas perbicangan and brainstorming ngan wani and shanee masa lunch last friday, aku bersemangat jawa! Wani kate buat crunch i/o sit up. According to her trainer, minimum buat 3 set sehari, and 1 set = 80 crunches non stop.

So aku pun start la buat last saturday. Memule mcm nk trcabut pinggan akak tau. Ohh!! Beauty is pain.. Tapi kugagahkan jua. And now 80 crunches non stop adalah easy mizi. Dtg time rajin aku, 5 set aku buat. Semuanye demi flat abs! Nnt kalo dh flat, bley la aku posing depan klcc pakai bikini.. Wahhhh!! Kelas ko mariah!

Oh ye! Pagi tadi perut aku dh mcm ade muscle line tau. Soooooo perasan kan. Pagi2 belek perut sendiri.. Semangat ni nak buat crunch lg balik ni. So that sng la aku nk bezakan mane perut mana tetek.

Muahahhaa!

2 comments:

Wanie said...

Usaha tangga kejayaan, mast! Hahaa! Skrg risau pasal punggung kan? Nanti kita brainstorming tu pulak. Hahaha...

Arjuna cinta said...

Alaaa..kejap je tu..esok2 bonchet balik.haha..