amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, November 12, 2011

Random modnaR

with mr laff!

Hey peeps!
Sebelum apape, terimalah gambar jelita aku diatas. Mr laff tutup mulut aku sbb bnyak cakap kot!
Tp cumilkan!
Lalalla~

Anyway..

Aku ni mmg masalah la. Time rajin.. Berderet2 entry aku kan. Kalo time malas, mampos~ banyak cite pn jd xde cite. Nothing specific utk distory mory kan. Let's go random!

1. Wake up late pagi tadi! Its raining outside. Dats y I looooveee friday. Slalu hujan kan. Rahmat. Slalu kalo hujan tu mmg ko bertapa la dalam kete. Tp sib baik ramai lagi org x balik dr raya haji. So it took me about 45 min to reach office. Kalo bukan raya, kompom sejam minimum!

2. I am into spagethi nowadays. Tah apsal tah. Sanggup pg cari spagethi hari2. Tadi pun igt nak lunch spagethi. Tp malas drive punya pasal, diopis sajork! Carbonara would be my fav bcos cheese kan. Elokla tu mast! Makin membuak2 la badan ko nanti. Wee~ Its ok. I don't really mind. Asalkan perut flat uolss!

3. Oh ya! Haritu lepak with my gorjes and kachak. Macam dah 10 tahun xjumpe dorg tu. Lame gile x lepak same. Mcm2 story aku mish! Masing2 bz. Lepak kat amid pun dh jarang. Sume ade except uti n nozi. We do nothing much. Lepak sembang2 je. Dr pukul 7 smpai dkt kul 12 baru aku balik. Wlpn halfway tu zai, jojo n apis kne gerak sbb ade hal masing2. Tinggal la aku and kembar. Tp ape ada hal, 3 org pun jadik gosip smpai tgh malam! Eh lupe mau belagak. Zai kate, pipi aku dh kurus! Yeay!!!

perut lin dh besar. aku maintain jelitas. lina makin kempeng.

4. Office environment so far still manageable. Wlpn dgn wujudnye manusia itu kembali dlm logistic team, and dah mula die membuat onar..haih~ did I tell u guys the old bitch is back in the team? Okey you may go to my previoussssssss entry HERE. She is now back as my manager got it! And just imagine how do we go through our daily life. Streeessss!! But nasib baik I have a great team mate. Sume pn bekerja sama buat bodo je ngan die. Padan muke kau si hebat! *nnt aku buat entry khas pasal isu makhluk ni and korang pikir sendiri patut ke x ktorg sume mrh ngan die!*

5. Oh man! Aku dah ckp dah, kalo psl die tu mmg menjela2 bebel aku. Tu yang kena ade entry khas tu! Penghormatan uolss~ *pegi mamposss*.

6. Oh ya! My current dilemma is whether to luruskan balik rambut or just keep my original hair. Skrg ni rmbut asal dh strt nampak. And I dh lama x gi trim or treatment kat salon. DIY je kat umah. So wat say u people? Rebonding balik ke or biar rambut asal? Gimme ur tot plsss~

7. Ok I promise I'll stop at 7. Bcos it is fav number. Its always raining skrg kan. Ptg je hujan. So my swimming xtvti pn mcm tergendala. Since situ open pool, kalo hujan xdpt la akak berendam. Kena panah petir kang sesia je uols~ so misi kurus aku ni agak tiada progress ye. Dan aku mgharapkan tiada istilah melepaskan batuk ditangga. Wah! Sastrawan! Ko ado?? Hopefully abis musim hujan ni aku dpt truskan cita2 and misi fit aku. Utk kesihatan.. Swimming je la yg aku bley. Nak aku lari2 jogging ke hape sume bagai? Mintak mahap! Aku x ske lari sbb sakit tetek. Muahahaa!

Okey dah 7! So boleh stop. Yeay! Eh sumhow mcm best plak entry random ni. Mcm2 cite ade kan. Xde la boring.

Later uols~

No comments: