amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, September 19, 2010

Banyak sgt projeknye..

Aku mcm baru sedar..aku kena start kumpul dwet. Sbb aku terbuat plan yang merepek2..

Haha!

Tapi xpe..sementara bley berjln ni..aku lyankan sajork..

Pling dekat is my 2nd bandung trip this oct. Tapi mcm saspen je cite2 bakar bendera bagai nih!

Pastu dec pun ade plan jgk. Bau2 mcm ke beijing. Dwet kne kmpul jgk..wlpn aku x de plan nak shopping sgt kt sane. yang penting amik gambar! Yeay!

Next year plak. Rasenye march..with family plan to surabaya. Yang tu pun same. Bkn shopping pnye vacation. Just utk menembak.. (Shooting!)

Plan with girlfrenz to korea dlm bln june. Yg ni x cnfirm lg. Memasing diam je at the moment.dok riki2 harga best kot! Kalo jadi..manyak syiokkk!! *hanin,chen n nana..sila jlnkan tugas2 anda*

Plan yang paling kabur skali is new zealand project. Baru2 ni kat sana gempa. So xtau la jadi ke x nak pegi. Member aku kate kalo pg pn pegi hjung tahun depan..tgk la cmne.

Gile kan? Bile masenye aku nak kumpul dwet kawen ni? Kannn!!! Kawen kan..! Ngan tiang mane plak aku nak kawen nih?

P/s: arjuna cinta da lame x komen. Mana pigi? Kawen jom! Hikss!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

weh..
jd ker x plan okt tu??
Dgr kudin baru start keje plak.. leh cuti ka??
Beijing?? Nak ikut???

_kak et_

arjuna cinta said...

abes tu, hanimun kite x masuk dlm list pon???