amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 28, 2010

cara2 menangani stress

ok...aku dalam kelas ISO kat ILSAS ni.
macam biase...aku akan mengaburi mata org2 ni lepas dah buat 1st eksesais..
macam banyak sgt taipnye..padahal...
bloggging...

anyway...

aku rase la kan...aku mengalami stress dari minggu lepas.
tapi aku sendiri xtau ape stress aku tu..banyak keje kot.
yeke?? banyak ke keje ko mast???
punca? lagi la harammmmmmm aku tak tau..

yang pasti.. cara2 aku nak tenangkan diri kalau stress adalah..

1. makan non-stop. macam hari tu balik je keje..tgh down la jugak.. roger si apizun swuh teman gi makan mcd. zai pun join.. so bile dah lepak2... gelak2 xde kawalan ngan bebudak tu..maka dengan itu aku pun rasa bebas!! tu je ubatnye. makan agak banyak. ingat nak triple cheese burger..tapi boley plak cheese burger abis. ciss!

2. tido. percaya x ari jumaat aritu balik je keje kul 7 aku tido depan tv saaaammmpaiiii kul 12 tghari ari sabtu. aku blasah tido 17 jam. tapi xde pun pening kpala bangun tu. elokkk je aku. oh ye...aku mimpi dow time tido tu. ini membuktikan aku punya teori pasal mimpi tu betul.

3. menyanyi-nyanyi tanpa mempedulikkan org sekeliling aku tgh muntah darah membuak2. haha! mampos la...ko x ske...tutup telinga okeh..haha.

tu je la kot cara2 aku hilangkan stress. yang slalu aku makan je..sekejap je dah elok pastu. lagi2 kalo makan makanan yang sedap. perghh!! syorgaa!!

alamak...org tu dah masuk pelajaran seterusnye. babai!

2 comments:

Tie HT said...

eh..akk pun selalu camtu.makan jer ilang stress..nak2 makan eskrem best..hihi

arjuna cinta said...

ohh..patutla wajahmu segar bugar apabila daku datang beraya rumahmu pada hari sabtu