amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 8, 2010

kenapa aku hantu kasut?

ntah...!
aku pun xtau...

tapi aku mmg x tahan godaan kasut...
kalo xbeli nanti aku termimpi2..
pastu x boleh tido... pastu xbole bgn pagi...
pastu nnt x efficient. - ceh! mcm la ko efficient slame nih!

kalo letak kat aku baju kasut n seluar...
sumpah aku rembat kasut dulu..

aku rase..mungkin time kecik dulu aku slalu sgt kaki ayam...
so terkenan la kat kasut..
eh? ade ke camtu??

biar la... penat keje kan...
so aku bajet ni reward kat diri sendiri la..
haha!

tapi bile pikir balik...
dua hari berturut-turut...
aku beli kasut..

hilang akal ke ngko mast?

tapi aku suke la...
i loikkeee!!
bak kate orang getikss...

ok fine..
biar aku justify.

kasut semalam adalah heels.
wlpn aku jaaaaaaarang pakai heels, tetap poyo nak bli heels kan!
aku beli sebab satu heels aku hilang sebelah..
lagi sebelah tu terpaksa dibuang sebab kalo simpan pun xley pakai dah..
ni sume gara-gara suke nau letak kasut dalam kereta..
tercicir satu time bukak pintu agaknye... x perasan..

so x salah kan...? ngee~

yang tadi pulak flat shoe.
secara rasminye aku dah lantik die jadi kasut rutin aku..
mase pegi clarks kat the curve ngan hani tu...
aku usha kasut tu..suke dow!
tapi mampu kawal perasaan.

mase gi sunway ngan didi plak..aku dh decide nak beli..
tapi time tu terkejar2...and aku nampak lagi banyak yang cantik.
so pk dan terus membawa diri keluar dari kedai itu..
berjaya kawal nafsu lagi!

tapi tadi!

saje lalu2 depan clarks tu dok usha kasut aritu..
nak jadi cerita....

elok je sebelah die ade design yg same tapi flat shoe. bukan heels!
x mampu lagi dah aku nak kawal perasaan!

lantas aku pun TER beli.
geddit?

bukan aku sengaja~

lalalla~~

No comments: