amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 7, 2010

Raya checklist

Updated!

I'm on my way to jln tar. Ni 1st time nak pg spnjg bln pose ni..well..checklist raya aku apekah?

- kasut (sentiasa no 1 kan!) Checked. aku TER beli satu lagi kasut. adeh~~ betul TER!

- baju kurung : ade 2. Wlpn bkn utk raya sbnrnye. Tp xpe la. Aku anggap je bju raya. Checked

- tudung: ni blom lg. Jap g aku carik la. tujuan pegi jln TAR tu nak bli tudung tapi saaatu pun nan ado!

- adiah tuk mak n ayah : Done

- utk bebudak kt umah tu : errr...perlu ke? Beli 2 t-shirt 2 helai tuk akim. apsal 2 helai? ntah! aku kena pukau kot!

- kuih : dah. Ceh! Padahal aku bli popia simpul si didi je. Tu pun dh tgal sparuh botol. Gilo! Dah abis okeh!

So far sume dh ade. Xtau nak carik ape lg. Tp saje jenjln round2 cuci mate. Jgn la aku kena pukau lagi beli benda yg bukan 2..

*xpe..aku dh pakai spender terbalik! Haha!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: