amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 14, 2010

happy raya to all~

dah raya ke - 4 baru aku sedar aku xde ucapan raya kat sini.
ngeh ngeh! keji eh? pedulikkk!

yang pasti...aku dah raya..
raya ini kali aku rasa macam x raya..
macam je la..

tapi bila malam raya..
berkumpul sanak saudara...
baru la terasa..

tapi aku sudah tak suka..
aktiviti bagi-duit-raya

haha!

sebab aku dapat duiet rayaaaa!!

ok x kesah~

banyak story nak aku share nih.
tapi esok kerja sudah..
aku pun mengantuk sikit..
lain entry kite cerita..

janji!
ye...janji!

penutup kata..
Salam Lebaran buat semua dari aku and family~


*sengih sampai telinga*

No comments: