amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, September 17, 2010

myself & interest

aku kena masuk kelas BULATS sekarang.
BULATS = Business Language Testing Service.

tujuan itu BULATS adalah utk meningkatkan lagi ke omputihan kitorang. ye la kan... deal ngan org2 luar.kena la membijakkan kan diri sket dlm bahasa omputih ni. lain la kalau aku memang reti cakap bahasa africa ke..indon ke..

tgh kemas2 fail ni aku jumpa la salah satu excercise dlm kelas tu. simple je. kena tulis about ourself and interest.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

My name is Mastura. I am 26 years old and the eldest in my family with 5 siblings. I graduated from UITM after 5 years of study in transportation.

i love shoes very much and also into music & dance. i enjoy fooling myself around with the bunch of great friends and doing absolutely nothing. *sigh*. I cannot live without my blog, facebook, camera & laptop. Afterall, i have one great hobby which is reading. i can read almost anything except newspapers & my text book. Novel and comic would be great.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

haha!

macam bengong je aku rase. tapi xpe. itu cikgu x komplen apaper pun. kire orait la tu kan... aku nak cube tulis sesuatu yg serius and berfaedah. tapi camno eh? ok nanti aku try ok!

later peeps~

No comments: