amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, September 3, 2010

Apela masalah ko eh?

Aku nak buat luahan prasaan bley? Sesimple mungkin..

1. Aku xde kad parking kat opis.

2. Aku kena parking luar sbb tu je yg bley claim. Kalo parking dlm RM25 sehari. Ko nak mamposs??

3. Kadang2 aku parking kat dalam kalo parking luar penuh.especially kalo aku half day..mmg harapan la kan ko nak dapat parking tghri2 bute tu.

4.Kalo aku parking dalam, slalunye nak keluar aku guna la kad sape2 utk kuar. Tp lately since sumeee org pun balik cepat. Aku guna la kad kete opis.

5.Akan tatapi! Smlm aku carik kad tu dh xde. Rupenye aku dpt tau dr driver opis yang itu MN sudah simpan kunci n kad dalam bilik yang berkunci.

6.Babi x? *aku xnk mencarut sbb bln pose. Tp luar kawalan la*

7.Yang aku xpuas ati..si MN tu sendiri pun gune satu lg kad kete opis. Pantek. Mentang2 la ko incharge jg dua kete company tu..ko bley pakai ikut ske anak tekak ko je kan. Hari2 pn ko parking dalam, set2 diri tu manager.Smpai kat aku yg nak gne skali skala ni ko sorok2 plak???

APE MASALAH KO NIH?

8. Nasib baik la smlm aku half day. Tu pun kena jgk la RM14.. Layankan aje la.. Nak wat camne kan.. Kalo cheep yg jaga kan best. Elok je die bg aku pinjam kad tu. Xde kecooooohhhhh mcm si MN ni!

9.Die pk die pnye report je kan..kalo aku report yang die pakai kad tu kt management..baru fadan muke!

Penutup : PM = pegi mampos!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

dania said...

biar aku komen..ko mcm xtau je perangai si MN yg prasan dia manager..dah la pepagi dia buat round satu opis belom lg masuk tgh ari muke dia gak yg buat round...smlm dia duk canag dia nak g buat aji...kemain blagak lg org tua tu...ada aku kesah??????

aida said...

kalau nak tahu..MN tu cume jage org2 besar je..pernah jadi kes server down kat ofis..tanye ngan die coz sume exec unit die cuti termasuk bos die..then tanye ngan die, die leh kate call ICT..ape ke hal nyer aku nak ngadu kat ICT sdiri..bukan tu keje die ker..?tp bile ckp manis sikit ngan die, die nak buat la jugak akhirnyer tp lps tu asyik ngungit jer..