amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 30, 2010

sepah sepah sepah

hari sabtu kan hari memalaskan diri sedunia. sedang aku menggolek-golekkan diri atas katil, aku ley nampak barang aku bersepah-sepah all over places. muahaha! gile keji.

ni sume dari posisi yang sama. lokasi aku adalah atas katil sambil bergolek2 manja. khaaann!

satu dua mula!

sebelah kanan aku ade...


jake! ni sume sbb smlm tu aku dok transfer2 gambar bukak pose ngan bbdk diploma. so bile dh abis transfer aku biarkan je die tersadai kat tepi tu. haha! kiranya si jake tu time ni xde memory card..

sebelah jake plak ade...


bibi. ni janda aku dulu. sblum aku pakai si boboy ni. si bibi ni sekarang bawah jagaan cikudin. tapi pompuan sorang tu slalu sgt kehilangan bibi ni, letak tempat lain...carik tempat lain. pastu x jumpe sibuk la satu rumah kena miss call hp die nak carik terselit tang mana. cis! semak tul... nasib baik benda2 lain melekat. kalo tak..tah mane2 tah tercicir!

atas lantai plak ade..


aaron! ni lagi satu. sekarang ni dah jadik laptop wakaf kat rumah tu. slalu sangat aku tgk die tersadai2 mcm ni. kadang2 atas katil. kadang2 atas lantai mcm ni ha. jgn nnt tetibe aku nampak tersadai dlm toilet sudah. mmg aku goreng sekor2! yang lagi sadisnye...mouse aku dah abis bateri. tapi takdeeeeeeeeeee pun sape2 nak tukarkan bateri baru.

hoih! kan...bersepah sepah bukan?

takpe...sekali sekala~

No comments: