amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, August 24, 2010

petua dari saya yang baik!

kasih sayang antara adik beradik memang tak dapat di putuskan. bak kate orang, air dicincang takkan putus. camtu jugak la aku ngan adik2 aku. kitorang i wud say jarang gado. menghampiri ke tak pernah gadoh kot.

tapi kecik2 dulu ade la. cikudin tu siap aku hentak ngan labu sayong. hajar tu aku cekik sampai pengsan. akim, aku bakar tangan die. cipan plak tah bape lame aku x bertegur ngan die.

macam-macam ar dulu. tapi tu bukan motif aku menulis ni..

haish...camne aku nak cakap ni..?

ok la...camni la..aku sebenarnye nak bagi petua kat korang sume macam mane nak baik ngan adik-beradik. aku xtau sejak bila aku teramalkan petua ni. tp baru semalam aku dapat capture the moment.

kan aku semalam xley tido. pastu tido2 ayam. mase aku celik bijik mate... ni la view yang aku dapat.

dan ini view dari the other side.


kannn.....

agaknye la kan... ni kot salah satu penyebab kitorg dah x bergadoh. aku bau kaki ko..ko bau kaki aku. choy!

patut la tiap2 pagi aku macam susaaaaaahhhh je nak bgn..rupenye kena mandrem la.

cis!

No comments: