amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 30, 2010

yeay! syiokkk







akhirnyaaaaa!!!!!

kuar jugak aku di hujung minggu. setelah beberapa hari busan lepak kat umah x buat ape. tadi aku and hani bunny bergumbira bersama2. yang bestnye tiada arah tujuan okeh!

1:40 pm: dpt msg from hani. simple je. "Mast!"

2:05 pm: 2.30 aku amik ko. *ye...dari hani jugak*

pung pang pung pang aku mandi bagai. pikir2 nak pakai baju ape. charge bateri jake. charge bateri boboy... x sempat pakai tudung..

2:38 pm: tuan puteri, beta sudah berada didpn umah ye

ko x pengsan? sekejapan saja udah sampei! glabah tahik la aku kan. main sauk je tudung yang ade. skali turun bawah adik aku gelak tudung mcm x match ngan baju.

jeans- kelabu
baju- merah gelap
tudung- grey cerah

kan ke haram tu. maka dgn itu sepantas kilat aku naik tukar tudung. yes! warna hitam adalah penyelamat!


oh ye..being me and hani..kitorang selalu xde arah tujuan. so dah masuk kereta baru decide nak pergi mana. end up kami ke the curve. sebab minah sorang tu teringin makan meatball kat ikea.

layanzzzz....

nak gi the curve satu hal. dua2 x ingat jalan. main redah je. seb baik sampai. tu pun tah bape kali U-turn. lantak lah kannnn~~

park @ the curve. kedai pertama masuk adalah clarks. damn~~ aku tergoda ngan satu kasut tu. tapi so far berjaya menahan nafsu serakah itew! yes!


masuk nike plak. hani plak tergoda ngan kasut n satu traveling beg tu. tp dgn hebatnya berjaya ditepis.

gud job hani n mast!

terus gerak ikea. pusing2 xde arah lagi. melepak kat fud court dia sementara tgu bukak puase. kami dpn seat. yeay! *maunye x...dari pukul tercongok kat situ semata2 xmau berebut2 time buka nanti..*

gud planning u two! ngee~

pas bukak pose jenjln sekejap cuci mata tgk barang2 rumah. katil la ape la. end up aku bli bantal batu. yeay! name bantal ni 'LURVE'...tapi nak sebut die kena cakap "L.A.F.F"....

haha!

demi mengikut nafsu makan yang masih tiada putusnya...hani beratur beli currypuff sedap ikea ngan eskrim vanilla. me? owhhh!! tergoda ngan bau coffee itu..maka.. membeli caramel frapp! slrupp!


perut adalah full. tapi x reti2 nak stop makan.

reached home around 10.30..tapi xde org kat umah. sume pg smayang terawih. so aku pun tersadaila kat umah kak timah aku.

puas ati ni dapat kuar. ngeh ngeh!

No comments: