amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, August 6, 2010

x paham la aku!

aku xpaham la perangai orang yang xreti nak mengaku salah sendiri ni.
ape masalah ko kalo mengaku?
abis2 kena marah je kan..

bukan ko mati pon...

daripade ko dok pusing2 carik alasan nak divert salah ko kat orang lain..
buat tambah dosa je..

yang paling aku benci bile ko mule nak gunakan statement2 kesian-mcm-bodo ko tu..

'aku ni dah tua..mane reti buat ni. patutnya korang yg muda buat. ni dh salah..kan susah..'

eh pan***.....dah ko buat, pastu ko salah. gatal je bijik ko nak salahkan org lain kan! bodo..

x pun..

'apsal la baru skrg ko terhegeh2 nak carik? cuba carik dari awal. kan x jadi mcm ni'

mcm bangang eh.

tp sukati ko la..asal ko bahagia.

-gi mampus!-

No comments: