amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, August 13, 2010

Kenapa eh?

Lately mcm bnyak je bnda yang aku rase aku xdpt nk grip.

Xsure la sbb ape..maybe sbb bnyk sgt bnda buat aku hilang focus..

Kot! *ceh padahal bnyk main ni!*

Tapi betul...

Kenapa ar?
Xkan sebab puasa.
Xkan sebab balik on time every day?

Aku rase mcm 8 jam kat opis tu xcukup je. Mcm banyaaaaak je lg benda x siap. Bnda yg patut chase pn x terbuat..

Hish..

Aku balik on time sbb nak bukak pose kat umah. Lagipun dorg kt opis pun balik cpt. Sorang2 kalu dkt opis stay back adalah x syiok okeh..

Tapi tu la..aku igt aku sorg je yg keja xsiap. Rupenye bbdk tu pn same. Betul la agaknye kot.8 jam tu x ckup utk ktorg.

Muahaha!

Gigih la wahai mast baik!
Chaiiyokk!

P/s: aku dlm lrt ni. Pg td xdrive sbb mengantuk yang amat! Puff~
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: