amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, August 29, 2010

topik yang selalu wujud

apsal ek kalo bulan pose baru rase nak jumpa mmber2 lame? smangat nak arrange bukak pose same2. padahal kalo x pose pun boley je jumpe kan. maybe time puase rase meriah kot. feeling2 nak bermaaf-maafan gitew~ haha!

last friday bukak pose ngan ex classmate mase jaman2 diploma dulu. kat intekma resort shah alam. tempat study dulu ler... saje mengimbau kenangan2 blaja..

syiok! gossip2 and chit chat benda2 yang tah pape. topik2 macam:

-ko bile nak kawen?
-eh apsal ko makin kurus?
-dah beli kereta?
-skrg ni die ni still ngan die tu ke?

ha...tu sume topik hangat la. layan kan sajork! tu sume soalan mukadimah sebelum jump ke topik yang sebenarnye diorang nak btau..

-next month insyaAllah aku kawen..
-ari tu aku pegi gym tapi x mau kurus. dwet dh banyak abis nih..
-aku baru amik kereta..senang sket nak bgerak
-aku still lagi ngan si A. tp xtau la bile nak langsung..

hahaha!

betul dow~

tapi dlm banyak2 topik..aku paling suke bile sampai bab..

"eh jom suruh sape2 amikkan gambar kita semua"

time tu...kalo aku kat hujung dunia sana pun aku boley melompat masuk ke dlm itu gambar.. sanggup!

aku x puas ati betol la...pipi aku semakin membuak2 keluar dari tudung nih! ish!

No comments: