amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, August 1, 2010

kisah aku yang berjaya ^_^


aku macam nak bangga ngan diri sendiri la skang ni..
dah semakin pandai bangun awal dow.. q^_^p

tepuk tepuk!

slalu kalo wiken mmg aku ganti tido aku yg x cukup kalo wikdays tu. kul 3 or 4 ptg baru bangun. kalo time xpayah smyg..akan ku lajak-lajakkan smpai kul 5 ptg. dh bangun pun tetap pakse2 mata tido.

muahaha!

akan tatapi!!

wiken ni..dua2 hari aku bangun awal oi..hebatt!!
kul 11 je dah bangun. xde org kejut pun..terel kan?
hari sabtu tu buat keja gile ngan hajar..

dlm kul 2, hajar ajak gi bank. aku keluar ngan baju umah je.
sbb bank sekangkang kera je ngan umah aku. masing2 dgn muka x berbedak.
seluar pn pkai seluar yg bodo2 tu je..asal berseluar.. haha!

dah setel urusan bank tu. ktorg pun nak balik la. tapi aku terbtau si hajar ni satu rahsia plak.

aku: smlm aku gi satu bookstore ni. best gile weh. buku sume murah. yg biase harga 40 hengget die jual 17 hengget je.
hajar: ko bawak la aku long..
aku: ok jom skang. gi ampcorp.
hajar: ha??skrg? aku buruk ni long..
aku: xla..ok je aku tgk. mcm padan je baju ngan suar ko tu.

sampai kat sane ramai plak orang. yang aku dh mcm baru lepas joging je.
membebel2 la pompuan sebelah aku tu. sbb die kate baju die bruk la..hape la.. tp mmg weh..sampai sane baru aku nampak keji betul baju die! haha!

aku ok je. tara hal. wlpn aku agak sedey gak tgk diri sendiri dlm cermin.. T_T pung pang pung pang..kul 6.30 baru sampai umah. mlm mcm biase..rilex2 je kt umah. lyn gosip2 x bape hot bebudak nih.

HARI NI (AHAD) PUN AKU BANGUN AWAL YAW~

sila bangga..tepok lagi kuat..
pok pok pok...

sebabnye adalah..

mahu nonton cite the last airbender ngan anak2 cikcu aku. cite tu kuar 5 august. tp aku 1 august dh tgk okeh! set2 artis tau aku ni..haha!

best woooooo...

pas abis muvie saje jenjalan kat situ. cuci2 mate. amik2 gambar. sronok gak sekali sekala melayan bbdak ni. aku igt nak bawak jake. tp batery x charge plak.. sudahnye bwk digital cam je..

nak balik jalan sgt jem okeh! biase la.. jalan kat BB tu mne penah kosong. tp we had fun dlm kete. aku swuh dorg joget2 la..pastu main gelak-gelakkan orang kat tepi jalan tu la..dekat sejam jugak baru smpai umah. padahal pegi tu 10 min je.

hampeh!

enjoy the pic. aku dh start weng dh mate ni. maklumla..bangun awal.. hikss!
esok mau kerja..

aku ngan yaya..hajar kate gambar ni mcm kt obersea..

apsal aku ngan adik2 aku je yg pandang kamera? bebudak tu elok je tunjuk montot.

mcm mak orang plak dah aku nih~ haih!

sungguh teringin aku jual budak2 ni. kalo laku aku nak beli honda city. sumpah!

my team of the day

end.



No comments: