amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, August 14, 2010

Kusut je..

Mate berat gile.
Tp x bley tdo.
Ape je la masalah aku ni?

Tibe2 aku teringat statement dr most of my friend bile aku start buat drama stress2 depan dorang..

"Masalah ko sbnrye ko xtau ape masalah ko."

Yeke?

Wahai mata..sila la tutup.badan ngan otak sudah penat.apsal kau nak buat hal xmo pejam?

Lempang kang!

*ttbe aku rse mcm xbetul plak ckp ngan mate sendiri..*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: