amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, August 24, 2010

misteri pintu~

ok fine semalam aku tak boleh tidor. gile tegar mate aku terbeliak sampai ke nak dekat2 sahur. pukul tiga lebih baru la nak rasa mengantuk..

cikudin pun same. boleh gigih layan borak. gossip2 sampai dekat pukul dua pagi.tengah borak tu tiba2 dengar orang berjalan kat luar bilik..tapi gelap je.. tak kan ayah bangun sahur seawal 2 pagi? tak mungkin!

start la otak aku pikir yang bukan2...pencuri la..ape la...

tapi tak rasa nak tengok pun ape yang bunyik2 tu.. aku just bangun and kunci pintu bilik.pastu sambung borak pung pang pung pang..

tetibe..

ade orang ketuk pintu pulak. saspen dowh!aku pandang kudin..kudin pandang aku...mampos aku nak bukak! aku biarkan aje...tapi pastu ketuk lagi.. bila tanya elok je diam..de bunyi pun.. aku dah nekad. xmau bukak..

aku nak buat bodo je.. tunggu la ko kat luar tu.. kalo nak curik pun..curik je la barang kat luar tu.. jgn masuk bilik aku..

last2 cikudin mcm dah fed up. die pun bangun nak bukak pintu. tapi sambil tu tanya2 la jugak sape tu..rupe-rupenye!

bapak den!

mmg xde keja la ayah aku ni. tengah2 malam kuar sebab nak bagi kucing die tu masuk umah nak menyusukan anak! cissss....damn u kucing hitam! pastu siap gelak2kan aku ngan cikudin yang ketakutan itu! ish..ayah sape nih? haha!

tapi tu aku x kisah...yang aku bantai gelak sparuh mati...bile bukak je pintu yang aku KUNCI tu... elok je kunci die tergantung at the other side! siap keychain lagi! tak ke sengal tu??

kalo pencuri betul la... sah aku x cukup slamat! pencurik tu boleh bukak pintu aku selambe je tanpa perlu mengopek2 itu pintu..

kannnn!!!

tak pasal2 tengah-tengah malam tu kitorg gelak mengilai-ngilai. stupid dum dum!

No comments: