amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 9, 2010

Update si kecik

Wah! Rajin plak aku update blog ni kan..sejak2 cobaan mengupdate thru email ni berjaya!

Sila layankan je budak jakun ini ye..

Oh itu faris adalah demam.. Maka dia sgt la baik tadi. Elok je baring atas perut bapak eh. Tilam dunlop!



Baby fir tu pulak xbest ah! Die asyik baring je. Pastu mcm blurr je. Asyik nak hisap tetek je. Pastu aku nak amik gmbar die pn xbest. X fotogenik. Skejap menguap la.. Kerut dahi la..



Ish! Camne ko nk jadi model ni fir??

Ok enuff membebel.
Tata!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: