amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, August 26, 2010

Bukak pose punye cite

Perut macam nak meletop je aku rase..tadi bukak pose ngan shipowner kat pj hilton. Senang..dekat ngan opis. Jln kaki je. Xpayah meredah jem bagai.

Every year pn buka puase kat situ. Menu saaaaaameeeeeeeee je. Aku dah boleh tau dh kt mane nak cari ape sume. Busan!

Tapi kitorang pun menyumbang kearah tu jugak. Masing2 malas nak pegi jauh2..kat situ je la jawabnye..

this year ramai gile orang. Bukan ramai orang gile tau! Bace betul2 sket. Ha..ramai. Sampai dorang kena open meja sampai ke lobi.

Masa nak amik makanan tu, pun berasak2. Dah macam kat pasar ramadhan dah. Cume takde suare "roti john rm 3 murah murah" je. Kalo ade.. Sebijik! Pasar ramadhan la jadinye.

Tu satu. Yang keduanya..aku tgk meja depan aku..ade 12 org sume skali. Tp yang melayu sorang je. Sorang!

Aku toleh2 lagi tgk..pun same.. Ramai lagi cina and india daripada melayu. Eksaited eh dorang nak bukak pose same2. Suruh pose x nak. Pastu sibuk korang rebut2 makanan ngan aku tadi kan!

Cis!

Eh x boleh marah la. Tu baru la namanye semangat satu malaysia. Kan!

Sekarang ni aku rasa makanan dah sampai kat leher. Mcm nak terkeluar balik pun ade. Adeh! Ni musti gara2 perut-dah-penuh-tapi-tak-sedar-diri-nak-sambung-melepak-kat-starbuck-dan-minum-mocha.

Amik kau! Padan muke. Tapi xpe..aku sukeeeee~

Esok bukak puase dgn shipowner lagi. Kat hotel yang sameeee jugak. Haish! Layankan aje le..

Tido time. Bye sayang!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: