amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, August 15, 2010

gossip kat chilis ngan hani bunny..

herghh!

gile ar sengkak perut aku. penuh ngan makanan. phew! bukan ke puase boley kurus? tp kalo makan macam aku ni...mmg tak la kan. makin membuntal la perut ini. ouch! seksiiii~~

sekali lagi malam ni x pegi tarawih. *dush! my bad~*

dari tadi dok transfer gambar dr hp. jumpa la gambar2 yg lame tersimpan. ecli mase amik gambar tu nak jadikan bahan mengupdate blog. tp nan ado. owh! aku adalah sibuk mungkin. dang!

anyway...

ni sume gambar2 mase aku puase ganti. lame gile x jumpa minah hanifarhana tu. bz woo.. nak jumpe payah gile. skejap die kursus. skejap kang die mting outstation. kalo dua2 free pun nnt ade je hal x tau nak jumpe kat mane. nak gi mid valley jem ooo petang2. time rajin aku je la aku on..

nak decide makan ape pun payah ngan minah ni. sume pun boleh. aku pun same sume pun boleh. last2 lyn je chilis. so after opis trus grk gi midvalley itu.. nasib baik org x ramai. trus masuk and order je. perut aku adalah berkeroncong.

bile jumpa mcm2 gosip kuar. maklumla... ganti balik gosip lame2 yang tergendala tu. tp itu pun x abis gosipnye. dah mlm. reti2 la nak pulang kan. aku rase tu la last aku jumpe si hani ni. pic ni tunjuk 22 julai. skang dah august. almost 1 month gak kan. *hani sila set time utk bukak pose same2 pls. bnyak sgt dah gosip terkumpul nih!*

kalo igt balik kan.. i have no idea mcm mane aku ngan hani ni boleh baik. kenal mase dua2 dlm PEP TNB. tp skang minah ni dah pindah JKR. die kate 1st impression die kat aku.. "kerek ar budak nih. sombong"

nak wat camno..tu mmg aku. org x kenal sti kate aku sombong. padahal..aku budak baik taw. haha! ok la..lyn the picca. to hani..again..sila pk hari and tempat utk kite bukak pose same2 yaw~ peace!

me and cikudin. minah ni dtg opis aku aritu sbb nak balik umah same2. so angkut je la die gi gosip. tambah korum.

my dear cik hanifarhana yg ssh nak jumpe. *rindu dow kat ko time taip ni! oh ye..skang ni pun die tgh kursus!*

my mushroom swiss burger. kentang adalah superb! aku mmg gile kentang dow... tu la peha ni mcm saiz tiang gol. sbb org kate fat kentang trun kat peha. ye ke ar?

cikudin and hani order ni ha. x igt dh ape namenye. kentang dorang..aku jgk yg rembat. aiyark!

chocolate molten. sedapnye! teringin la pulak. terasa lg caremel die kat tekak haku.. nyummy!

1 comment:

Anonymous said...

phew..i miss u too..hahaha..ok, ko kena set tuk aku..almaklumlah dari 13hb ogos sehingga 26hb ogos adalah aku milik negara malaysia..hahahah..

apa kata 27hb??and ko decide tempat..amacam??midvalley pun ok dowh..hihihih..amacam??

apasal aku time pose ni maintain gemuk x kurus2??hahah..

-anahrafinah-