amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 22, 2010

Punca jarang mimpi

Aku memang susah mimpi. Jarang la..bukan susah. Tp xtau la kalo aku mimpi dan lupe!

Eh tak tak..

Aku percaya..aku memang jarang mimpi. Kalo mimpi mesti aku boley ingat. Contohnye mimpi kucing itam lompat kat muka aku sampai kaki aku lebam terkena katil tu. Kan!

tadi aku dapat satu punca knp aku ni jrg mimpi. Sebabnya adalah..orang lain seeeeebok mimpi pasal aku. So mcm roh aku penat la nak blakon..

Pastu aku plak x ckup tido..jadinye.. Bile roh aku dh gi blakon kat mimpi org lain..die balik kat aku pun mcm penat. Die perlukan rest. Time die dh abis rest..baaaaaruuuu je nak blakon balik.. Aku dan bangun!

Ha..nampak x? Tu la puncanya..

Ok la..aku dh smpai masjid jamek. Next entry aku cite pasal ape yg org lain sibok mimpi psl aku k!

Peace yaw~


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: