amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 28, 2010

26 tahun 1 hari

tu umur aku utk hari ni!
ngeh ngeh ngeh!
masih muda bukan?

kan? kan? kan?

oi oi!
cpt cakap iye!
*letak pisau kat leher Megi!*

anyway,
aku xde nak cite pasal celebration semalam.
sebab balik umah terus membutah!
dgn baju n suar keje yg x tukar itu. sib baik tudung dibuka~
pastu bangun kelaparan...

bile cakap lapar je, adik2 aku bengang sbb dorang kate dorang kejut tp aku membuta dgn tegar~ last2 dgn dorang2 x kuar makan. bajet nak makan ramai2 mlm tu..

hiks!
hampun! akakmu ketiduran yaw~

okey abis cite besday buat masa nih. nnt kalo rajin aku cite lagi.
*matila xde benda nak cite pun sebenarnye!*
aku nak update pasal aktiviti aku and hadek2 last 2 weeks rasanya.
oh ye sgt basi. tp ade aku kesah?

cepat bace cite ni!
*letak pisau jugak kat leher wani!*

yang aku ingat hari tu aku bangun sgt lambat. sbb biase la...kepengsanan. mlm sebelum tu tido lambat. bgun je  mak ngan ayah xde. bile tgk bebudak tu berpeleseran, sume pn sibuk nak kuar, maka cargas la kita ke destinasi pertama iaitu...

KEDAI ROJAK!

cite rojak tapi gambar makan eskrim??
makan mcm hilang akal. ade rojak, mee rebus, cendol, mee goreng mamak dan sebagainya. abis je tu, trus pegi tasik kat sebelah tu. dengan tujuan, photoshoot!





yezzar! kami sume gila kamera. penat la heret si Jake ngan tripod. pastu masing2 pakai baju hitam. gile glabah. sampai kat tasik tu nampak satu family ni jugak. mungkin niat same mcm kitorg. nak buat photoshoot. siap ngan camera dslr canon.

tapi kitorang eksyen la sket. sbb kami ade tripod! itu org xdo.. haha! gelakkan die~

dah dpt port cun, dh tegakkan tripod. dah setting2 camera. sekali... tripod x boleh guna! sbb benda yg nak attachkan tripod ngan camera tu xde! hahaha! glabah tahik~ lalu terpaksa gunakan kaedah lama.

iaitu : letak-camera-atas-beg-dan-set-timer!

abis berposing balik rumah and semayang. dan terus ke destinasi kedua iaitu KARAOKE!!


kami semua suka bergambar dan jugak melalak tanpa batasan. tapi cikudin x suke sgt karoke. walaubagaimanapun, selepas mendapat ujian majoriti, aktiviti itu diteruskan!






amik dua jam. balik tu sume dah xde suare. melalak tanpa kawalan. nyanyi mcm malapetaka. sume pn nak menyanyi. x tau sape tukang dengar. lagu dangdut pun jadi rock. siap joget2 shuffle!

ko ado??

balik dekat tgh malam. mak apak pun x sampai umah lagi.
malas nak buat penutup.

sekian!

1 comment:

arjuna cinta said...

selamat hari lahir sayang!