amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, December 5, 2010

My beijing 5

#11

Makan malam kat muslim restoren yg die punya speciality adalah satay kambing! Motip?? Mkn plak aku ni??

Tp xpe..sib baik ade ikan and ayam. Ikan tu die goreng ngn rempah. Ayam plak masak ape tah. Tp mcm de rasa soya.

Yang lawaknye sbb ade sup tomato. Masing2 ingat tomyam. Skali rasa..nan ado tomyam ko..

Pastu ade roti nan. Tp nan die pn lain. Ade rempah. Pedas bongok. Kalo pedas sbb rempah ni aku kurang pekenan..

Verdict: sume kenyang la makan. Oh ye..mak aku yg susah makan tu siap bawak kentang grg berlada.. Haha!

#12

Hotel sebelah hardrock beijing! Jadi.. Lepak la sampai lebam. Yippie!

Padahal mata dah ngantuk. Tp punya la xmo dok hotel, ktorg pn lepak sini. Tgu liveband ni ha..

Ok! Dorg dah gelapkan! Nnt aku sambung yeh~

#13

Ok ktorg request 3 lagu kat live band tu.
Tp dorg nyanyi 1 je. lagu aku pilih..
I don't wanna miss a thing.
Lagu tu kalo karoke mmg sampai cakar2 dinding..punya la feeling. Haha

Band ok la. Xde yg hot pun. Cume aku dh buat satu kesalahan yg bt diri sndiri saspen!

Table ktorg dpn bilik dorg tu siap2. So bile dah tgu lame.. Mcm busan. Ttbe pintu tu dibukak.

Terpacul la kepala salah sorg ahli band tu. So aku pun lambai2 la swuh kuar cepat. Sambil tu sengeh2..

Skali masa perform itu mamat yg aku lambai2 tu dah mark table ni. Mgkin die igt ktorg peminat setia die. Haha!

Mase take 5, die lalu kt table ni. Siap kenyit mata lg. Hahha! Aku layankan aje. Dalam ati berazam akan kuar b4 performance dorg abis. Hahahaha!

Goyang siot.

Yang vokalist die plak, xhensem pn. Biase je. Dlm ati aku kutuk2 la sbb kuku die warna hitam. Aku x ske.. Skali bile die start nyanyi je..

Mak aihhh!!!

Sexy siol suare die! Aku tergoda! Terus rase die mcm ade style! Ngeh ngeh!!

Oh ye aku kdg2 keji!

Haih..bile nak nyanyi lagu request aku ni..copek la abg sexy..

Auwww!!

#14

Sgt superb! Terbaik okeh! Hilang kawalan aku td. Dah la sore seksi.. Mmg nyummeh!

Pastu die nyanyi lagu lain plak. The whole band like sing it together and the sound sgt la harmony.

Vokalis kechentaan tu plak bley main adjust2 suare die. Phew~ sumpah best! Sgt sexy dowh..

Igt nak lepak smpai abis lgu ktorg je. Skali decided nak tgu smpai abis. Nak amik gambar ngan dorg! ( Vokalis kechentaan! )

Muehehe!!

#15

Yeay! Berjaya amik gambar! Lambat sgt tgu die abis. Last2 die nyanyi aku naik atas pentas amik gmbr sama beliau!

Siap buat peace plak tu. Muahaha! I lap u la bro! Sore u sexy..bikin aku x tdo malam nih!

Esok pegi forbidden city ngan tian'amen square. Aku dh x pk ape dah..yg aku tau esok aku nak bergambar!

Gigih ni turun lobby semata2 nak send update ni. Bile ade benda aku nak ngomel, aku taip n save as draft dlm ni. Smpai hotel je trus post. So kalo korang rase nak muntah sebab entry panjang.. Nasib la..

Ade aku swuh ko bace?

Muahaha! Ok peeps! Esok update lg. Skang dah tgh malam. Aku baru pulang dr hardrock td. Esok nak kne bangun kul 630.

Perlu stamina yaw~


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: