amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, December 8, 2010

My beijing 8

No #: sesi mengeluh~
My officemate tny sejuk2 ni hidung berdarah x? Kalo brdarah mknenye sejuk dh smpai ke otak..
Hidung aku x berdarah pn.. Cume merah sbb bersin. Kulit kering kontang. Rasa mcm merekah2 ni.. Ltk moisterizer pn pedih! Bibir pn kering. 24 jam sapu vaselin. Ble mkn pedas rs perit.. Haih!
Pastu kalo balik..kulit kena air.. Jadi gatal. Aku garu smpai merah2!
#34
Hari ni punya aktiviti adalah shopping semata2.. So malas update. Aku perlu fokus!
#35
Damn! Aku bkn ske pn jade. Apsal aku beli jade?? Dah mcm cina tua dah aku rase~
#36
Wo..baru pas begambar dpn stadium sarang burung. Batery camera abis! Smlm x charge..igt sempat..skali x sempat!
Jadinya..menempel2 je kat kamera org lain! Muahaha!
#37
Aku baru tau rupenye ade cara utk minum teh. Tadi org tu ajar. Pastu setiap the ade la khasiat msing2.. Xpernah plak aku tau..
Tapi wa ckp sama lu.. Teh malaysia jugak yg terbaik! Lantak la jasmine ke x jasmine! Tawar leleh!
#38
Our lunch for today was superb!
Fullstop!
Perut kenyang mahu tido sblm smpai ke destinasi sterusnye..
#39
Jalan jem gile.. Pastu ade eksiden kt depan tu. Teksi ngan kereta biase..
Dan mereka adalah bergaduh!
Kau ado? 1st time aku tgh adegan gadoh cekak2 leher live dpn mate~
#40
Aku x rase banyak benda menarik utk dishopping kat sini!
Phew! Ape mau buat ni? Dwet bnyak lagi..
#41
Dah sampai hotel! Skali kad bilik tercicir kat mane tah.. Sume rumet aku pnye pasal..
Oh..tonite is our last nite here in beijing! Thank God! Dah boleh mkn cheesburger kat KLIA nnt!
Aku rindu gile MCD.. Rindu gile PIZZA.. Lalalla~
#42
Malas packing lagi la! Mau ke hardrock! Mlm ni the hurricane perform! Owh! Chenta!!
#43
Table adalah betul2 mengadap stage! Dan dorang depan aku! Weehoo!!
Yg syok..they remember us! Muahahaa!
OMG! Suara syahdu!
#44
We request sweet child of mine! Yippa!
And OMG! The lead guitarist can sing n he sound perfect! Nyanyi lagu hotel california!
#45
Aaaaaaaaa!!!!
Bagi aku jerit dulu!
Itu abg kechentaan panggil aku naik stage!!
Muahahaha!!
Pengsan pengsan pengsan..
#46
Abis bbdk ni jeles.. Muahaha!
#47
Hurricane will be back in 15 min times. I don't care! I'll wait..
Matila dibuai2 mimpi indah mlm ni..!
I loikkee!!
#48
The brownies is sweet..
But u r sweeter!
;p
#49
Ok.. Setelah berpoya2.. Mari packing barang! Howyehhhhh!!
Nitto!
End of day 4
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: