amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, December 4, 2010

My beijing 4

#1

Reached beijing @ 640am.
Temperature reported is -5 deg celcius.
Superb!

#2

Lugage sume dah amik. It took about 2.5 hrs baru settle sume. Skrg pukul 8.15 am.
Airport is super huge! Nak g amik beg pn kena naik tren..just imagine.

Dah jumpe tourist guide.
Muke cine tokok. Skali ckap melayu selambe je. Terkojuit!

Name die anuar. Prasan suruh sume panggil anuar zain. Eh! Tau plak ko?

Cuace kt luar 6 deg. Ok la kan. Awal td siap minus! Ni ckp pun verasap2.. Sume dh sarung jaket and boot. Woot woot!

#3

Lepas sorg-sorg kena tunggu. Aku dh start busan! Tlg la jgn terhegeh2.. Haih! Sume org menunggu ko je~

#4

Tadi pegi summer place. Syiok! Scenery adalah best! Aku suke pokok xde bulu! Eh..xde daun..syiok oh~ Tasik dah start jd ais.

Oh ye! Merasa la cakap mulut berasap-asap! Hehehe! Sumpah jakun.. Masing2 seksaited..

#5

Singgah kedai mutiara. X minat ar. Tp die tunjuk la die belah oyster tu n kuarkan pearl die..

Oh ye..dorg sume memborong krim n powder pearl. Katenye elok utk kulit. Cantikkan wrinkles sume la. Kalo kt mesia mahal. Kt sini murah.. And again..

X heran pun aku~

Sementara tgu dorg, layan buah berangan kat luar kedai tu. Tp sejuk dh buahnye..walaupun die baru kuarkan dr kuali tu..

Bayangkan!

#6

Akhirnya dpt makan! Dah la x breakfast. Dlm flight mlm td pn mmg aku membuta rama je.. Kebulur weh..

Ni mkn kt restoran muslim. Sedap! Xtau la sbb aku lapar ke hape. Tp meja aku licin!

Aku ske fish finger die.. Fish cake.. Pastu ade 2 lauk ayam. Yg banyaknye sayor. Kompom la aku x makan.

Tp sume ayam n ikan tu..sume aku telan. Last skali sup telur. Phew! Ade gak benda panas tuk cover kesejukan.

#7

Syiok ar.. X rase mcm kt beijing. Tp mcm kat europe je. Td snap2 gambar kat pokok krismas! Weep!

Incik anuar ni dok cite sejarah beijing. Xkuase dah nak layan. Perut kenyang. Mata ngantuk.

ZzzZzzZzz...

#8

Yeay! Dah kat hotel. Hardrock cafe sebelah ni je ha.. Mahu beli t-shirt!

Mate ngntuk x abis2 lg. Skang kul 2. Kul 4.30 kena jmpe kat bawah. Nak tgk acrobatic show..

Tido jap ah! Nite uolss~

#9

Acrobatic show in da house!
Kul 5 baru gerak. Sbb tgu yang lembsss ituh! Stress tul..

Igtkan kalo grk on time, si anuar ni nak bwk pg tgk amoi carik jodoh. Tp dah x sompek.. Hampeh btul~

#10

Acrobatic show tu terbaik. My fav wud be yg motor dlm sangkar tu. Slalu tgk dlm tv. Yang ni live.

Pastu yang opera pakai benda mcm sesungut. Siap bley tukar2 muka banyak kali weh. Heran aku camne die buat..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: