amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, December 31, 2010

Mr singa2~

Jom kite buat final check before pegi.
*gile! Kalo ttbe ade yg tertinggal..camno?*

Pasport - ado!
Baju - ado! 2 helai je
Camera - man! Yg ni aku sedey sket. Memory card jake ttinggal kat opis. So aku bawak camera lame je la..
Dwet - dh tukar. Kt kl sentral tukar, so don't expect to get low proce okeh!

So far itu je yg penting. And btw, I bring along mr aaron. Sian die. Slalu sgt kne tinggal. So this time, aaron ikut.. Jake tinggal.

Mummy can't bring u guys skaligus la. Patah riuk bahu nk mengangkat kang..

Eh! Dh kena panggil..
So bye2 and happy new year!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: