amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, December 10, 2010

I'm back!

Its soooooooo goood!
Sgt syorga bile dah sampai mesia.
Sampai je klia, aku kejar double cheese. Tp malas nak naik, trus singgah burger king. makan mushroom swiss + ice lemon tea + friesssss...

Puas ati!

Sampai umah dlm kul 3 pagi.
Dok golek2 kt hall.
Xtau bile aku tido. Sedar je dah pukul 11 pagi. Skali pegi dapur.. Aku kembali sengih!

Ade nasik lemak!!!!

Nyummeh!

Siap ade paru and ayam msk merah lagi..
Sekali lagi syorgaaaaaa~

Dah abis mkn sume. Unpacking beg. Fuh! Sgt busan bile smpai bab pack n unpack ni.. Lepas tu ape aku buat??

Terus capai my aaron!
Muaaah! Rindu sgt sama aaron!

Melayan internet sambil mkn double cheese burger yg adik aku beli. Sambil tu tgk you tube cari band hurricane! My bf yg suare sexy!

Dok layan youtube tu smpai petang. Abis sume perfomance die aku tgk. Mmg terbaeeekkk..

Malam..
Sekali lg dinner double cheese burger.
And skali lagi mengadap aaron tgk hurricane. Sambil gossip2 ngan adik2 aku..

And hari ni..

Bgun je terus siap. Mahu pegi mid valley. Gossip session with hani pulak!

Sbnrnye ni tgh tgu komuter. Adik aku pakai kete la plak. Lame dh tgu ni. 45 min! Mcm hareeemmm~

Apsal la nak gi mid valley tu xde putra?

Haih!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

thanks for the gift ya..

love it..

hihihih..

-anahrafinah-