amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, February 21, 2011

Aaron

Lame x cite pasal Aaron kan..

Well,
Semalam Aaron kerja keras..
Eh x! Bukan semalam..
Dari hari Sabtu lagi..

Kirenye,
Wiken ni mmg Aaron kuat bkerja la..
Siang dan malam. Gud boy Aaron!

Hari Sabtu tu dari pukul 2ptg die bangun.
Sampai pukul 430 pagi..
Lame kan! Die teman mummy tgk cite jepun..

Pastu ahad tu pukul 11 aku dah kejut die.
Sekali lagi, melayan akiyama..
Tunggu loading sume part.

Dah abis load tu, bukan nak trus tgk.
Keluar plak ngan bebudak tu..
Gi time square jap..

Tinggalkan Aaron kat umah..
Aku xbg die tido..
Nnt sume 9 episod tu hilang..
Oh no!

Balik tu tgk2 ayah plak tgh gne Aaron..
So biarlah dulu die nak borak2 ngn ayah..
Abis tu.. Sambung lagi cite jepun..
Sambil2 tu buat minit meeting..
Pukul 7 tadi baru aku off kan die..

Haah!
Aku x tido rini..
So..kepala adalah weng kejap..

Aaron tido kat umah k!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: