amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, February 15, 2011

Boyfren kecik saya

Ketenangan tido aku hari ni di kejutkan oleh jeritan budak ni..

Dari bawah die jerit..

"Wiwiiiii..ngunnn.."

Time kasih..
Pas dah mandi2 terus turun bawah melayan si bf kecik aku nih..

Tau2 je die tunjuk, buah kaca perhiasan mak aku dah selamat rongak. Pecah sudah.. Haha!

Mcm biase, buntut xreti dok diam. Habis satu rumah die pusing. Aku lyankan main bola la.. Fridge magnet la.. Pastu tgh sronok2 main magnet tu.. Dgn eksaitednye die jerit..

"Abe kayo, abe kayo, abe kayo!"

Motip??
Haha..ni sume mesti sbb mak die ske nau tgk roda impian mase mengandungkan die dulu nih!

Oh ye..
Baby jijah pun ade..
Tp die lom laku lagi..
Asyik nak kat mak die je..

Bile lg nk jmpe bf kecik nih?
Haih~
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: