amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, February 13, 2011

ang pau lai~

hellow peeps!!
howz life?
sangat lame x menyonteng kat sini yaw~
been busy.*uwekk! gelabah!*

anyway, maybe x terlambat lagi nak wish..
Gong Xi Fa Chai!

cite pasal ni buat aku teringat zaman kecik2 aku dulu.
Selalu dapat angpau dari bos mak and ayah..
makanya, bie dah besar ni, aku pun mintak ang pau dari bos aku!

yeay!

aku sgt yakin aku akan dapat angpau tu atas beberapa reason.

1 - aku x kawen lagi. so wajib dapat angpau.
2- sesape pun akan semak kepala bile aku asyik la berzikir kat telinga die mintak angpau..

bile bos aku balik je dari cuti die...
aku berdiri depan pintu die lalu menyanyikan lagu gongsi fa cai..

time tu die tgh serabut buat keje. and dlm keadaan rushing.
tapi aku tetap la jugak menyanyi2..
last2 die kate nanti. lepas ni die bagi..

bile die dah settle down, aku pun kembali menyanyi2 depan pintu bilik die.
x cukup power aku rase...

so aku kumpulkan bebudak ni sume beratur depan pintu die.
buat tangan mcm gongsi facai tu...
pastu nyanyi serentak...

hujung2 lagu ade la aku tambah..

angpau lai~~

hasilnya...berjaya!!
abis sume die bagi ang pau..
wan ngan abg shidi yg dah kawen tu pun dapat.

haha!
x sesia usaha aku kan!
thank you tiger lim~
with tiger lim. masing2 seronok dapat angpau. 
group picca! henry pun ade tu...
again group picca. ha....baru nampak 'logistic unit' tu.. yeay!
ahha! aku adalah berjaya meracuni dan mengkolek ang pau dari bos! peace!

1 comment:

arjuna cinta said...

tiger lim?? dah mcm name taiko aku tgk..seram oo kalo name boss cam tu..