amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, February 13, 2011

Drop by..

It sunday again!
Yippa!

Harini program bowling ngn rakan2 pandan.
Sepatutnye ade family meeting. Tp di pospon.
Jadi dapat la aku join ini boling..

Tp merasa la kena sound.
"Nxt time pls don't pospone"

Eh! Boley jalan sama lu.
Nak buat meeting kat umah aku kot.. Ayah aku pn xkesah nk pospone..
Ko plak banyak cite kan!

Mampus la..
Yang penting aku dpt join ini boling..



Merasa la sakit tgn esk ni. Sampai 3 frame.
Jenuh aku. Asyik la ke longkang sajork..

Tp ade gak le strike 2 kali..
Eh! Ok la tu kan..
Tu aku blom cite ade spare lg..

Haha!

Ok aku mau kuar..
Panas gile!

End
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: