amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, February 4, 2011

Rasain lho!

Ini adalah sesi isi masa lapang semasa rambut aku dikerjakan oleh 2 org hairdresser..

Ye.. Dari smlm aku carik salon tp nan ado yang bukak.. Tp ini ari aku ketemu! Aku igt ni pn tutup. Rupenye tidak. Owner adalah melayu.. Jd die tidak bercuti makan limau..

Sekali lg aku peningkan kepala hotak cik rambut yg banyak komplen tu. Padan muke. dek kerana die buat boikot keatas aku.. Jatuh berguguran mnyembah bumi..

Jadi aku tamatkan sgala drama itu dgn meluruskan balik! Hahha!

Rasain!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

arjuna cinta said...

me loff your fingers so much!