amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, February 14, 2011

Sesi berfikir..

Jom bayangkan.

Ayah saya baring atas tilam sambil tgk tv.
Tanpa di duga dia menegakkan remote control tv itu diatas tilam.
Agak ajaib kerana remote itu tidak jatuh.

Tiba-tiba dia kentut.
*prooooootttttt...*
Panjang dan bergema seluruh rumah.

Kami masing2 hanya mampu menarik baju dan menutup hidung.
Tanpa rasa bersalah dia pun berkata..

"Tgk, xde gegaran berlaku. Remote pun tidak jatuh.. Hahahhaha!"

Ketika itu, barula saya tahu..
Ayah saya sdg membuat ujikaji fizik terhadap kentut sendiri..

...
.....
.......

Persoalannya,
Kenapa ayah saya semakin tercemar keperibadiannya?

Sama2lah kita renungkan...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: