amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, February 20, 2011

Cinta baru saya..


Akiyama-san!

Mamat yg sgt la coooooollll..
X bnyak ckp. Tp kepala otak bergeliga bleh buat batu cincin..

Oh ye..
Tu watak die dlm cite Liar Game..
Memule aku x ske sgt mamat ni..
Sbb mcm bersih je..
Rmbut tersikat rapi..

Certainly not my taste kan!
Kalo yg serabut2 mcm Nanba senpai aku tu mmg skali tgk terus suke!

Tapi mamat ni..
Utk ske die aku kena tgk lame2..
Kena kenal hati budi dulu la kirenye..

Bile dah dekat 6 episod aku tgk..
Dgn kerut2 kening die..
Dgn macho n cool gile dlm cite tu..
Baru la aku rasa..

Hensem!

Ok approved!
Seswai jadi bf aku!
Haha!
Oh ye aku gile!

Nyum nyum nyum!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: