amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, June 5, 2012

10 things

Haritu ade member aku tanya.
Ape 10 benda yang aku nak bile masuk rumah baru.
Rumah sendiri la.
Konon2 dh kawen nnt.

So, my 10 things are:

1. Coway! - senang idop aku. Xpayah masak air. Sejuk ade. Suam ade. Panas ade. Mudah! (Dasar pemalas)

2. Microwave - harus ada ye. Sbb nanti mak aku bagi lauk. So aku panaskan la. Lalala~ ni benda wajib k! Wlpn masa kawen sape dulu tah. Aku cadangkan bli microwave, si Zai kate org jrg gne microwave. Kat umah aku selalu je guna..

3. Aircond - kerana kita adalah hidup di negara bersuhu pdang pasir. Hahha! Panes xleh tahan. Harus aircond.

4. Sofa - untuk aku bergolek2 riang pas balik keje. Sambil dayang2 aku suapkan anggur. Kan! Berangan cleopatra sgt!

5. Peti ais - sekali lagi alasan yang sama. Nnt mak aku bagi lauk aku nak simpan kat mana kalo xde benda alah ni. So ini adalah penting!

6. Tv - ini sememangnya perlu. Lengkap ngan astro and dvd player sume. Senang aku bergolek2 dpn tv tgk industan. Lgpun rumah xde tv mcm sadis sgt. Terasa sepi gitew~

7. Complete set PC - untuk aku berhubung dgn rakan2 siber. Muehehe! Laptop, ipad pun sume kena ade. Tp ini pc khusus utk aku jdkan storage file2 dr laptop. Spt gambar2 diva aku, dan juga movie2 yg aku rembat dr rakan2.

8. Meja makan - lepas aku keluarkan mkanan yg mak aku bg dr peti ais, aku panaskan kat microwave. Pastu, harusla aku mencekik kat meja makan ni. Ada paham~

9. Mesin basuh pinggan otomatik (dish washer) - mudah keje! Pas makan lantukan je dlm tu. Tekan on and aku pun sambung bergolek2 dpn tv ataupun bertapa kat komputer.

10. Last but not least is katil - supaya aku dapat beradu dgn mimpi2 indah. Wikkuu~ I love sleep!

Itu la 10 things aku. Jgn pelik sbb ape xde dapur gas. Sng je. Sbb aku x masak. Jangan heran apsal xde washing machine. Sbb aku pengunjung tetap dobi utk basuh dan gosok.

Muehehe!

Tamat.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: