amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, June 7, 2012

aku & gemok

been in the draft since bile tah ni..
di kala ade mud nak menaip ni..
baru la aku nak cite.

dulu mase kecik2, aku boleh dukung kucing siap ltk kat bahu.
pastu bawak main2 keliling rumah.
tp xtau since bile, aku dh mula kurang dgn kucing.
bukan takut. x brani sgt je.
kalo takut tu mcm hajar...
nmpak kucing sampai boleh terbalik dunia ni.
padahal kucing tu dok diam je.

aku still bleh usap2 kucing..
lagi2 kalo dorg tgh dok diam2.
boleh je.

tapi kalo yang jenis hyper.
melompat xtentu arah. 
bergurau konon2 bajet nak manja2 ngan aku sambil gigit tgn...
memang x..

seram!

hari tu balik dr opis xsempat tukar baju..
si gemok berlenggang kangkung dpn aku.
tetibe rasa nak angkat die.
angkat okey. bukan dukung.

berjaya!
*kagum dgn diri sendiri*

tp sekejap je la.
pastu aku campak dah.
hahah! mmg aku campak. sbb ttbe mcm geli sbb terasa perut2 die..
kan mcm lembik2...

sian gemok kan.
jd mangsa eksperimen tahap keberanian aku.
so far xboleh lg nak angkat letak kat bahu.

abaikan muka saspen iolss~


tuan besar tido!
siap berbantal ngan tilam!
aku plak yang kena ke tepi..
emang dasar!

No comments: