amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, June 14, 2012

Perjumpaan kontot

I'm writting this while waiting for en polis bagi jalan. Lame gile kot die tahan. Kalo trafik lite xde la lame camni.

Anyway, ni rentetan cite projek haram aku tu. Kan dinding xboleh tebuk dlm kan. So kne carik skru pendek sket.

Kebetulan apis n jojo roger ajk lepak. mula2 xnk sbb aku nak mmbtulkan onar cermin tu.. Tp since dorg sgup tukar port lpk dkt ngan umah aku.. So harus la pegi!Lagipun dh lame x hang out camtu.

Vindu~

Lepak kat axis je. situ ade mr DIY. Dptla aku beli skru ngan wallplak. Dah rasa mcm carpenter dah bile aku shopping benda2 tu. Cewah!

Lepak borak2. Xlame tu lin and lina dtg dgn baby ammar. Wlpn xckup korum. Still je gelak terbahak2. Zai xdpt join. Die kat kajang. Tgh bz die tu. Bln 7 ni kan die kawen. Uti ngn nozi kat subang. Last min plan, xdpt la roger.

jojo and lina
iolss and lin
apis and jojo and ammar
- Lin dh beranak sorg. Tp aku ttp lg bsr dr die.
- Lina still mengekalkan keladiesan die. Dtg lpk pn siap mekap. Aku je watak pompuan x semenggah.
- Apis dh xpakai cemin mate. Mcm pelik sbb dr dulu kenal die mne pnh tanggal spek tu.
- Jojo makin gemok. Tp bangga dpt gerak2kan muscle tetek die.
- Baby Ammar dah jadi kaki lepak. Suke berjalan and xmo duduk. Nak pegang die kne berdirikan die.

kak mast with baby ammar. haha!

Aku siap bagi si ammar air tembikai laici! Hahaha. Die suke weh. Jgn salahkan aku. Mak die yg start bg air fresh orange. Aku sambung bg tembikai. Baru la pelbagai sket minuman si kecik tu.

bagi ammar tembikai laici
Yang lin punye bijak. Xsedar dh ade anak. Sblm kuar rumah xsusukan ammar. Pastu xbwk susu extra. Sib baik ade tetek. Dah satu keje kena gi surau bg susu bile bdk tu nangis. Aku gelak je tgk. Tu lin tu, kalo aku yg jd mak. Tah ape la plak jadi. Silap2 dh lepak baru teringat baby aku tertinggal!

Hahhaa!

Enjoy the pic of our perjumpaan kontot. This wiken ade plan main bowling ramai2. Can't wait! Yeay~

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: