amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, June 12, 2012

Seni



Mase kecik2 dulu kalo conteng dinding musti kena marah kan. Tapi dah besar tak pun. Syiooookkkk!!

X caya cube korang try.

Hari sabtu tu aku sorang kt umah. Nak kuar malas. So dtg idea gile nak wat gravity kt dinding bilik. Sambil2 tu buat eksperimen nk ilangkan kapur kat dinding tu.

So amik air and minyak. Lalu menyonteng! Kate pun dah besar. So contengan tu harus ade quality. Mula2 try tulis nama sendiri dulu. Pastu post kt fb.

Miahahha!

Skali kudin bekenan plak ngan keje menyonteng aku. Die swuh buat utk die ngn bf die.

Sebagai kakak yang baik. Aku pun buat la. Dgn extra seni. Second time kan..so jd cun sket dr yg mula2.

Lepas buat ni, ttbe aku rasa nak jd pelukis2 street art yg buat grafity tu. *berangan!*

Till then. Sila enjoy lukisan aku. Jgn la expect ade warne2 ke. Mmg x la kan..mane plak aku nak rembat.

Okbai.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: