amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, June 4, 2012

Resolution 2012


Updated: hado korg buat resolution tengah tahun?? Kemain lame dlm draft. Ni baru aku post! Hahaa!

Maafkan saya~

**********

Dah abis sebulan baru aku dpt pk ape aku nak tahun ni. Boleh camtu? Org mlm new year lg dh set resolution. Aku baru terhegeh2. Tu pn sbb ni dok tgu bella mandi. Kalo x, confirm skrg aku tido. Dan resolution aku mungkin bermula bulan 12. Hahhaa.

1. Wanna clear up my credit card. So that sng aku nak berfoya2 dikemudian hari. And I have already cancelled my 2nd card. Puas ati.

2. Mahu jadi budak baik. Kerja rajin2. Xmo dtg lambat dah. Tp kalo bab mengulor tu tgk keadaan la. Hahaa. Yerp! Target is dtg awal and sambung tido kat surau. Lagipun jalan kt dpn pandan jaya tu tgh construction. Kalo kuar kul 645, ko bleh smpai opis kul 730 or kdg2 725. Tp kalo kuar kul 650, kul 805 blom tentu ko sampai opis. Dem u jem!

3. Nak jalan2. Nak happy2. Tapi dlm masa yang sama nak simpan duit banyak2. Aku ni asyik merayau je. Tah bile tah leh jd kaya. Tp xpe. Nnt aku simpan sikit2. Sbb lama2 jd bukit. Oh I like bukit! *tetibe!*

4. Nak jadi manusia yg baik. Baik yg bg aku baik. InsyaAllah akan cuba baiki diri ini uols~

Tamat.

Okeh..setengah tahun baru aku dpt abis finalize resolution aku. Tu pun 4 je. Muahhaha!

Selamat berjaya utk aku.
Okbai~

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: