amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, June 7, 2012

Abjad

Mcm yg dlm super spontan tu. Kan dorg kne buat sketsa ikut abjad tu kan. Otw balik smlm aku terpikir. Aku nak try buat satu cerita ikut abjad jgk.

Nama aku start ngn huruf M, so aku nak start ngan huruf M.

-Makan banyak dah. Tp ttp lapar.
-Nampak sangat kebulor~
-Org kate, mkn utk hidup. Bkn hidup utk makan.
-Padahal, kalo xde mkanan, boleh je hidup dgn minum air.
-Quran jgn lupa bace kalo hdup dh lame!
-Remember ok, don't forget that.
-Sayangi juga kedua ibu bapamu ya!
-Tapi xde la smpai xberkawan..
-Untuk hidup bahagia, kita kan perlu semua tu.
-Viva ke, Myvi ke..x kisah. Bersyukur la dgn ape yg ade.
-Wahaha! Mcm ceramah je aku rasa.
-Xray sikit hati korang tu. Dgr benda2 baik skali skala.
-Yang benda merepek2, xpyh disuruh. Laju je ko kan!
-Ziana cucuk botox,rosnah mat aris rambut karat..sume tau.
-Ape lagi gosip2 hot eh?
-Badul punya cerita ada?
-Cakap org je..padahal aku pun same! Hahhaa!
-Dasar cik nab!
-Eh, ko xpayah gelak lebih2. Ko pun same..
-Fcuk u! Hahahha! *bajet emo*
-Gigi aku sakit la. Bnyk mkn manis kot.
-Haritu masa gosok gigi siap berdarah.
-Ingat dh kena kanker gigi. Hahha!
-Jangan mintak..kena btl2 kang!
-Kan bagos kalo gigi xde urat. Mesti x rasa sakit.
-Lagi sng aku tampar ko kan! Huh!

Yeay! Abis pun cite aku. Wlpn merepek..ko hadap je la! Jgn bnyk soal! Penat aku pikir buat cite.

Lain kali xnak buat benda mcm ni dah. Elok2 aku boleh tulis apape je. Ttbe rs terkongkong sbb kne ikut susunan abjad.

Okbai.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: